کول به سود تری شهادت داد
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

اشلی کول در سومین روز دادگاه جان تری به عنوان شاهد به دادگاه احضار شد و شهادت داد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، پس از برگزاری دو جلسه از دادگاه جان تری که به نژادپرستی متهم شده است ، جلسه سوم آن امروز برگزار شد که اشلی کول به عنوان شاهد احضار شد و شهادت داد.

اشلی کول که رابطه خیلی خوبی با تری دارد و مطمئن است که تری نژاد پرست نیست و با سیاه پوست ها مشکلی ندارد در دادگاه به حمایت از تری پرداخت و به قاضی گفت :" من فکر می کنم ما نباید اینجا باشیم."

اشلی کول که قبلا به پلیس گفته بود از تری هیچ صحبت نژادپرستانه ای نشنیده است ، ضمن تائید گفته هایش گفت :" اگر من چیزی که شما فکر می کنید را تکرار کنم و بگویم ، هرکسی می تواند نظر خودش را داشته باشد."

کول همچنین در پاسخ به سوال بازپرس ، که از دلیل کول درخصوص بیانه اش در حمایت از تری ، که چرا این کار را کرده است گفت :" اتحادیه فوتبال انگلستان از من خواست نظرم را بگویم."

کول در پاسخ به سوال بعدی که آیا مناقشه ای وجود داشته است ، گفت :" بله ، تری هم تیمی و دوست من است و من آنتون و ریو فردیناند و خانواده آنها را مدت طولانی می شناسم."

کول در ادامه گفت :" من فکر می کنم تری به آنتون گفت آیا تو فکر می کنی من به تو گفتم آشغال سیاه؟ آیا فکر می کنی من نژادپرستم؟ و سپس گفت آیا فکر می کنی جان تری نژاد پرست است؟"

ری ویلکینز ، مربی سابق تیم چلسی که از 16 سالگی جان تری او را به خوبی می شناسد ، دومین فردی بود که به دادگاه احضار شد و گفت :" من به او ( تری ) می توانم شهادت بدهم که بی گناه است."

بروس باک ، که به نمایندگی از باشگاه چلسی در دادگاه حضور داشت و به تعریف و تمجید جان تری پرداخت.



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 389
بازدید کل : 108417
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12